tisdag, oktober 3

Här bor jag också!


Deschda: Så här ser min arbetsplats i skolan ut. Här spenderar jag de flesta av dygnets timmar, just nu med att jobba med projektet "Briller på hovedet", som förutom att vara en kurs, även är en tävling med 25 000 pengar i potten!

Min brillepartner Therése har ritbordet till vänster om mitt, och henne delar jag även anslagstavla med (tittar man nära kan man se några av våra första skisser och modeller). Skolan är på ett ganska charmigt sätt gammal och sliten, och våra ateljéer ligger på vindsvåningen i ett av de fem husen på skolområdet. Vi som går termin sju har dock fått den minst charmiga ateljén, utan snedtak...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

25 000 pengar i pitten heter det.

8:01 em  
Blogger Birdeschda said...

Du ska ju ALLTID vara värst på ordvitsar... //C

8:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com